Bestillingspolitik

Bestillingspolitik

 

  1. Fragt
  2. Ordrebekræftelse
  3. Bestil Ændringer
  4. Betalingskort 
  5. Pris og / eller beskrivelse Ændringer
  6. Reklamationsret / Handelsbetingelser
  7. Leveringstider
  8. Returning defekte varer
  9. Returning Beskadiget vare
  10. Grænser for ansvar

 

Fragt

Forsendelsesomkostninger kan Forkomme, hvis du har brug for dit Epixgear produkt skal sendes ud i universet. Ellers er det fuldstændig gratis!!!

Ordrebekræftelse
Du vil modtage en bekræftelse af din ordre ved afslutningen af ​​din ordre proces, samt en bekræftelsesmail, herunder ordrenummer og det samlede beløb, der opkræves.
Bestil Ændringer
Hvis du har placeret en ordre for nylig, og har brug for nogle oplysninger om det eller ønsker at ændre det på en eller anden måde, bør du kontakte os via e-mail på Kontakt@epixgear.dk eller ringe til os.              Tlf.: + 45 6128 1313

Bestil Ændringer

Bemærk, da vi begynder at behandle din bestilling umiddelbart efter modtagelsen, kan modifikationer ikke altid være muligt.På Custom bestillinger.

Betalingskort  som kan anvendes i shoppen.

Dankort  / Visa Dankort  / Mastercard  / American Express / EuroCard / JCB

Vi elsker at modtage betalinger, Ja… så vi kan få sendt vores fede produkter ud til jer, vores glade kunder.

Pris og / eller beskrivelse Ændringer

Beløbet  trækkes først, på kortholders konto, når varen afsendes fra Epixgear.

Alle priser angives inkl. moms og i DKK.

Alle priser, billeder og beskrivelser på dette site kan ændres. Vi fastholder intet ansvar for utilsigtede fejl. Kontakt os venligst inden for 30 dage med hensyn til pris eller uoverensstemmelser.

Når du placerer din ordre hos Epixgear.dk  online. Accepterer du pris og vilkår angivet på vores hjemmeside. Prisforskelle på  tidligere priser i butikken eller ved begivenheder/Messer (Refunderes forskellen ikke)
Ordrer shipping til destinationer uden for Europa/Danmark
Ved bestilling fra lande uden for Europa/Danmark, kan dit land kræve, at du betaler skat af din ordre. Vi kontrollerer ikke dette beløb, ligesom vi heller ikke har nogen idé om, hvad hvert land kan opkræve. Du bør tjekke med din lokale toldsted. Vi er forpligtet til at sætte dit fulde fakturabeløb på Told Form (så hvis din vare koster 1000 kr, skriver vi 1000 kr på formularen).

Reklamationsret / Handelsbetingelser

Vi ønsker alle vores kunder er  tilfredse med det produkt i køber, derfor, tilbyder vi en 100% Tilfredshedsgaranti.

Så hvis du ikke kan lide dit nye Epixgear produkt,så ingen bekymringer, ingen grund til at sende over de lokale gangstere og rockere, vi vil give dig pengene tilbage,og tage varen retur, bare send os en e-mail. (Varen må ikke være taget i brug./ Custom ordre kan ikke tages tilbage. Medmindre der er fejl på.)

Som forbruger i Danmark yder Epixgear.dk  2 års reklamationsret på alle produkter.

Leveringstider
Nedenstående tabel viser de normale leveringstider. Ordreindgang ved middagstid afsendes så vidt muligt samme dag,  (kun lagervarer). Ingen søndags leverancer. Vi kan ikke garantere leveringsdatoer / tider. Da vi er afhængig af vores samarbejdspartner/Fragtfirma.

  1. Post Danmark Ca. 1-2 arbejdsdage for levering.
  2. GLS  Ca. 1-2 arbejdsdage for levering.
  3. Custom/special  ordre som skal fremstilles efter aftale er leveringstiden ca. 8 uger. 

I tilfælde, hvor du har bestilt tøj online, der ikke passer på den måde, du forventede at det skulle, kan varen byttes til en anden størrelse. Du skal blot kontakte os inden for 14 dage fra den oprindelige købsdato for at arrangere det, så sender du varen tilbage til os (i ny og ubeskadiget stand) Når vi modtager din retur vare, vil vi sende dig din ønskede nye størrelse. Forsendelsesomkostninger for returnering af ubrugte vare til os, (skal aftales med Epixgear), men vi vil dække omkostningerne ved genforsendelse af den korrekte størrelse til dig. Custom/Tilpassede vare kan ikke ombyttes.

 

Returning vare
I tilfælde af at du ikke er tilfreds med din vare af en eller anden grund, bedes du underrette os skriftligt via e-mail ( Kontakt@epixgear.dk )  inden for 14 dage efter modtagelsen, ​​med detaljer om hvorfor du ikke ønsker  at modtage produktet.  Kredit (eventuelle forsendelsesomkostninger og / eller kreditkort håndteringsomkostninger kan ikke refunderes) . Varen skal retur inden for 14 dage efter modtagelsen. Varerne skal returneres til os i ny og ubrugt stand og i den originale emballage. Tilpassede vare kan ikke returneres / refunderes.

Returning defekte varer
Selv om vores produkter passere en grundig kvalitetskontrol, kan vi ikke sige os fri for person fejl og mangler, maskiners nedbrud eller andre kvalitetsproblemer, Du bedes underrette os skriftligt via e-mail ( Kontakt@epixgear.dk ) Hvis dette skulle opstå. Kræver vi klare billeder af de defekte områder samt en beskrivelse af arten af defekten. Når varen anses af os som defekt, vil vi erstatte den defekte del af din ordre eller udstede en re produktion. Forsendelsesomkostningerne for at returnere det/de defekte produkter skal aftales med Epixgear.dk   Beløb som skal krediteret til din konto, vil blive ført tilbage til samme konti som de kom fra. Bemærk venligst, at skader opstået under brug eller normal slitage, vil ikke blive accepteret som en defekt afkast.

 

Returning Beskadiget vare
Beskadiget vare vedrører post forsendelser, der er blevet beskadiget under transporten. Hvis en vare ankommer til din dør med tilsyneladende transportskader, bedes du afvise leveringen. Hvis du allerede har accepteret levering og derefter finder transportskader, bedes du kontakte os straks på tlf.:+45 6128 1313     eller mail: Kontakt@epixgear.dk

Grænser for ansvar
Vi påtager os intet ansvar for brugerens skader og / eller tab af dele, der er afholdt under drift eller brug af produktet.